مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 11:452022-12-02اقتصادي

رشد 42 درصدی جابجایی مسافر با راه آهن گیلان


مدیرکل راه آهن شمال2 از جابجایی بیش از 824 هزار نفر در هشت ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: شاهد رشد 42 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

- غلامحسین ولدی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به رشد چشمگیر جابجایی مسافر در هشت ماهه نخست سال جاری توسط حمل و نقل ریلی، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون تعداد 824 هزار و 465 مسافر توسط ناوگان حمل و نقل ریلی شمال2 جابجا شده اند.

وی با بیان اینکه جابجایی این تعداد مسافر نسبت به عدد 580 هزار و 836 نفر در مدت مشابه سال گذشته رشد 42 درصدی داشته است، افزود: آمارها گویای استقبال روزافزون مردم به استفاده از قطار است.

مدیرکل راه آهن شمال2 خاطرنشان کرد: خوشبختانه به دلیل امنیت و سهولتی که قطار برای مسافرین فراهم می کند بسیاری از افراد تمایل دارند قطار را برای سفر خود برگزینند و هدف ما نیز جلب رضایت و بهبود و توسعه خدمات برای این عزیزان است.

ولدی تصریح کرد: با نظارت مستمر بر قطارهایی که در محدوده جغرافیایی این اداره کل تردد نموده اند میانگین زمان تاخیر قطارهای مسافری در هشت ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهشی 24 درصدی همراه بوده است.

وی همچنین به عملکرد اداره کل در حوزه جابجایی بار اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تا پایان آبان بیش از 781 هزار تن کالا بارگیری و یک میلیون و 127 هزار تن تخلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 42 درصدی جابجایی مسافر با راه آهن گیلان

رشد 42 درصدی جابجایی مسافر با راه آهن گیلان